Parra!

Hejsan! Snart bär det av till Parra ;) Tänkte ladda upp en bild men dom har ändrat systemet här på blogg.se så vet inte hur man gör längre.. Iaf vi åker dit med kusinerna ;) Najs! Ha det bra!

I cant be tamed.

Hej folket! Nu har min dator något fel, så det går inte att ladda upp bilder här.. snart skall jag på junior & ta hand om alla små barn som kommer, ehehe. imorgon blir det Parra då ! (: Margareta kommer om ca 1 h, så ska väl göra mej klar någon gång idag också. Stilen går inte att ändra heller, buhuu. Iallafall, ha en bra dag allihopa!

VINTERFOTOGRAFERING PÅ ULOT.



 


 

Off to moffa

Hejsan! Nu blir det snart att fara iväg till moffa!
Ska säkert skida & åka skoter ! (:
sen ikväll har jag inga planer.
Nej nu måste jag klä mej!
Ha det bra !

G O D N A T T .

Godnatt.

DAG 08

Dag 08 -  Någon/några som du alltid har roligt med.
en bild på några av dom som jag ALLTID har roligt med.




Amandas bilder.
Skönheterna på bildern över har jag alltid roligt med!

TACK FÖR ATT NI FINNS! ♥ BEHÖVER ER VERKLIGEN!

Hemma från Amandas.

Tillbringade natten hos Amanda. Riktigt najs!
När vi kom hem till Amanda lagade vi mat, spagetti och köttfärssås. Namm!
sen kollade vi desperate housewives.
Det här var sista gången jag fick se Amanda innan hon far till Thailand. :(

> bilder.

 
 
 
 
 
 
 
 

Tack älsklingar! ♥

Baka någonting?

Hejsan!
Nu tror jag att jag ska baka någonting.
vet inte vad? men det var ett tag sen jag bakade nu.
sen packar jag min väska till Amanda & läser på moddeförhör!

Dag 07

dag 07 - mina favorit kläder.

det är väl nog den blåa skjortan med mina svarta jeanse.




Bara för att hon vill det

Hejsan! Nu ville Nicolina att jag skulle blogga om henne, så visst! :)
Nicolina är då min awesome kusin, eheh. du hittar henne här:

www.nicolinaa.blogspot.com
Yes, hon e då min kusin & bor ca 28 km härifrån.
Hon är en riktigt najs typ!

en bild på henne då:



DET FÅR RÄCKA.

imorgon bär det iväg till amanda.
ska spendera natten där ;)

Bara för att jag älskar dom så mycket ska jag bjuda på denna bild,eheheheh.

Godnatt.

Tänkte ladda upp en bild men mitt minneskort har lite problem jusst nu.
måste försöka fixa det.

> desperate housewives.

Duschen next up

Hejsan!
har suttit framför datorn nu hela dagen. ska bli riktigt najs att få gå i duschen!
nu är jag så pass pigg att jag orkar.
efter det blir det väl att göra läxor, och städa rummet lite.
far nog till skolan imorgon.

fortsättningen

har helt glömt bort dethär, men nu kommer fortsättningen!

Dag 07 -  mina favoritkläder
Dag 08 -  Någon/några som du alltid har roligt med.
Dag 09 -  En gammal bild på dig själv.
Dag 10 -  En bild som du aldrig lagt upp.
Dag 11 -  En person som du saknar.
Dag 12 -  En bild av mina kompisar.
Dag 13 -  En person du kan berätta allt för.
Dag 14 -  En bild från i somras.
Dag 15 -  En bild som gör dig glad.


dag 07 kommer kanske imorgon! :)

-

Hejsan!
Fortfarande hemma från skolan.
hela dagen blir nog att chilla framför TV:n, hehe :)

igår fixade Amanda en blogg, det är min, Alinas & Amandas.
Ni kan ju besöka om ni vill, eftersom vi bara har haft två besökare, och det är jag & Amanda :D

www.flickornas.blogg.se

ha en bra dag!

everything is up to you!

Nu sitter jag här igen och vet inte vad jag ska blogga om .. ehehe.
kommerntera vad ni vill jag ska blogga om! Allt är upp till er, ni bestämmer!

iaf, skoldagen gick väl helt ok.
fick öva på engelska provet hela sista timmen (:
Ingen zumba ikväll, så det blir väl att läsa ännu mera på engelskaprove, SUCK.

sen ska jag också laga fastlagsbullar, och fortsätta på min makeover i mitt rum.
bilder kommer kanske ikväll!

Hejdå!

i am here now..

sorry för den dåliga uppdateringen.
har inte haft orken att blogga de senaste dagarna.
idag har jag inte gjort något, bara städat.
imorgon blir det zumba, och skolan. helgen har gått alldeles för snabbt!
jag och melinda var ute och skidade idag.
har tyvärr inga nya bilder att ladda upp, men kanske imorgon (:

 ha det bra tills dess!

Hemma från skolan.

Yes. Idag e jag hemma från skolan. känner mej nog bra nu, men. hade sjuk mage i morse, men det gick över. Nåja, slapp iaf att skida! ha det bra!



Glad alla hjärtansdag!

Hejsan! Hoppas ni har haft en bra alla hjärtansdag hittils!
Jag har iaf haft! När jag kom till skolan var det uppsatt fina hjärtan på våra skåp! :)
Trevlig start på dagen.
sen första timmen hade alla sjuor lekar i gysalen, väneleverna hade ordnat.
sen när jag kom hem väntade den här skönheten mej:



Omnomnom!
Ikväll gör jag inget speciellt, men imorgon blir det gymet med Amanda!

Gokväll!

Nå Yes. Nu ska det CHILLAS.
hoppas ni har det lika bra som jag har det. (:



popcorn + desperate housewives. kan det bli bättre? Jo, för jag har en glass också! ;) eheheh.

HA EN SHÖÖÖÖÖÖÖÖN FREDAAAAG!

Onödigt inlägg

Dagen i skolan - helt okej.
bildkonst x2, musik, modde, hälso & finska.
Ikväll gör jag nog inget speciellet.

på söndag kommer Alina & Amanda hit! ♥

HA EN BRAA HELG!

DESPERATE HOUSEWIVES

Nu har jag just kommit hem från staan med pappa (:
jag köpte ett bälte från kappahl & desperate housewives säsong 1 för 9.99 från top ten.
väldigt nöjd med köpet av desperate house wives, eheh.
imorgon blir det styrkesalen med Amandaa! ♥
Ha det bra!



-

Inget att blogga om idag. har inte lust.

RUNEBERGS TÅRTOR

Hej! Nu har jag bakat runebergstårtor. det va min huslig läxa!
resten av familjen e borta.
ikväll ska jag till Cecilia och chilla.
resten av dagen tills alla kommer hem blir väl att sitta framför TV:n.

Ha en skön SÖNDAG!

Godnatt


Nu tar jag snart natten efter en lång dag. Kollar kanske lite desperate housewives först,
har haft ett långt uppehåll nu. men Godnatt!

Next up filmkväll.

Hej folk! Hoppas eran dag har varit hyfsad bra hittils. min har i alla fall varit det.
jag vaknade av att pappä kom och väckte mej, SUCK.
Jag som trodde att man fick sova ut när det var lördag, men nej. där trodde jag fel!
sen möblerade jag om i mitt rum, och  tog några foton på mej själv.
snart ska jag på filmkväll, ska bli helt najs.
bloggar antagligen inget mera idag, eller imorgon.
men ha en fortsatt bra helg!

Ett kort inlägg.

Hej :)! Dagen idag har varit jobbig.
2x gymnastik, 2x Fyke, biologi och hissa.
höll typ på att soma de två sista timmarna 8) Ikväll ska jag på junior,
och imorgon e de
FREDAG!
Ha en fortsatt bra dag!

Övernattning

Nu är jag hos Amanda med Alina. Vi har duschat och lagat kycklingwok.
riktigt gott. nu ska vi snart sova, eftersom det är skola imorgon.
ha det bra!
RSS 2.0