Promenad

Yes, nu tänkte jag att jag skulle ta en promenad efter att jag gjort 50 % av mina läxor.

det är ganska mörkt men det finns ju vägbelysning! c:

Sen så var jag också till stan idag & handlade 2 tröjor på rea för 7 euro,
normalpris skulle dom ha kostat 50 euro! Det var ett mycket bra fynd enligt mej!
Bild >



Ena var svart & andra exakt likadan men brun (:

Sen fick jag också  höra att pappa har fyndat svarta vinter äkta converse på Cinderella för 8 euor!
Nog har man tur idag, älskar  min pappa, heheeh.
Hittade ingen bild på internet nu.. förresten vet jag inte vad jag letade efter heller, för jag vet ännu inte hur conversen ser ut :)

Ha en underbar kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0